Huawei wspiera edukację o Celach Zrównoważonego Rozwoju ONZ w ramach World Urban Forum

28.06.2022 10:00


Huawei został partnerem inicjatywy KATO Urban Corner. Ta specjalna strefa spotkań i rozmów o ekologii oraz zrównoważonym rozwoju miast powstała w samym centrum Katowic w ramach odbywającego się w dniach 26-30 czerwca Światowego Forum Miejskiego ONZ, ale swoją edukacyjną misję będzie pełnić do końca września. W tym czasie Huawei zorganizuje szereg warsztatów dla studentów z zakresu technologii dla ekologii czy rozwoju talentów w branży ICT.
Z okazji Światowego Forum Miejskiego ONZ w Katowicach do końca września rozmieszczonych zostało 11 punktów tematycznych, skupiających się na Celach Zrównoważonego Rozwoju ONZ, do których dostęp jest bezpłatny i otwarty bez rejestracji dla wszystkich mieszkańców oraz turystów. Będą to m.in. strefy: relaksu, nauki, innowacji, centrum, miasta, muzyki, kultury i sztuki. Pierwszą z nich jest KATO Urban Corner - miejsce spotkań i przestrzeń dla dzieci, młodzieży i dorosłych do realizacji ciekawych warsztatów.
Huawei wskaże kierunek pozytywnych zmian
Huawei jako firma o silnych kompetencjach w zakresie technologii informatyczno-telekomunikacyjnych oraz innowacyjnych rozwiązań energetycznych angażuje się od wielu lat w inicjatywy na rzecz inkluzji społecznej, edukacji cyfrowej czy promocję dobrych nawyków ekologicznych. Swoimi doświadczeniami w tym zakresie eksperci Huawei oraz partnerzy biznesowi będą dzielić się z odwiedzającymi strefę KATO Urban Corner. Firma zaplanowała m.in. spotkania ze studentami we wrześniu, podczas których:
Majka Lipiak, prezeska partnerskiej Fundacji Leżę i Pracuję pokaże jak można zaplanować zmianę świata na lepszy w ramach warsztatów ze stosowania metody Theory of Change.
Aleksander Jakubczak, dyrektor ds. rozwiązań 5G w Huawei Polska opowie o sieciach najnowszej generacji oraz ich potencjale dla ochrony planety i budowy nowoczesnych miast przyszłości.
Twórcy aplikacji Sensideer zademonstrują z kolei swoją koncepcję innowacyjnego systemu do wczesnego ostrzegania kierowców o obecności zwierząt na drodze oraz opowiedzą o potencjalne edukacyjnym programu Seed for the Future, jednego z czołowych globalnych programów Huawei na rzecz edukacji oraz inkluzji cyfrowej.
Bez względu na to czy mówimy o ochronie klimatu lub aktywizacji zawodowej osób wykluczonych cyfrowo, w Huawei zawsze stawiamy na edukację w obszarze kluczowych wyzwań współczesnego świata. Jest ona fundamentem zrównoważonego rozwoju naszych własnych technologii i produktów, ale także zobowiązaniem wobec społeczeństw, w których działamy i których jesteśmy częścią. Wierzymy, że dzięki edukacji możemy inspirować młode talenty, liderów biznesowych i całe społeczeństwa do realnych zmian, które pomogą nam stworzyć bardziej zielony, inkluzywny świat, a inicjatywy takie jak KATO Urban Corner na pewno to ułatwiają
mówi Ryszard Hordyński, dyrektor ds. strategii i komunikacji w Huawei Polska.
Znacznie więcej niż edukacja
Odwiedziny w KATO Urban Corner zaplanowane zostały jako kompleksowy proces edukacyjny, który w kilku krokach pozwala na wyciągnięcie wniosków i wprowadzenie ich w życie. Część wystawowa pozwala zapoznać się z 17 celami zrównoważonego rozwoju na przykładzie Katowic, a następnie pokazuje jak można je realizować w mieście. Odwiedzający w ramach interaktywnych gier otrzymują szansę, by poznać proste sposoby na to, jak na co dzień przyczyniać się do ich spełniania.
Więcej informacji i pełne kalendarium wydarzeń towarzyszących dostępne jest na stronie internetowej www.katourbancorner.pl

Więcej w serwisie www.telix.pl

Kod z obrazka
Komentarze (0):


Amazon

 

AMD

 

Android

 

API

 

Apple

 

ARM

 

ATI

 

Benchmark

 

Blik

 

CES

 

EA

 

ERP

 

Google

 

HIS

 

IEM

 

IKO

 

Intel

 

iOS

 

iPhone

 

ISA

 

JEDEC

 

Laptop

 

LG

 

Microsoft

 

Monitor

 

NAS

 

NEC

 

Netflix

 

Nintendo

 

OCZ

 

Opera

 

Play

 

PlayStation

 

Plus

 

Polska

 

Promocja

 

PS4

 

Razer

 

Samsung

 

Smartfon

 

Sony

 

Steam

 

Tegra

 

Telewizor

 

WD

 

Windows

 

Wirus

 

Xbox One

 

Xiaomi

 

ZTE

 
reklama