New Best Offer a zgody marketingowe i RODO
04.05.2022 0:00
Pod koniec grudnia 2020 r. weszły w życie przepisy tarczy antykryzysowej 3.0, które m.in. zmieniły przepisy ustawy Prawo telekomunikacyjne (Pt) z 2004 r. Nowelizacja nałożyła na dostawców usług telekomunikacyjnych chociażby obowiązek informowania abonentów o najkorzystniejszych pakietach taryfowych. Praktyka pokazuje, że nowe obowiązki informacyjne nie są w pełni kompatybilne ze standardami ochrony danych osobowych i zasadami pozyskiwania zgód marketingowych. Jakie zmiany przewidują w tym zakresie przepisy Prawa komunikacji elektronicznej (PKE), które zastąpi Pt? - piszą na łamach TELKO.in Iwona Kacprzak i Katarzyna Racka z kancelarii BWHS.
04.05.2022 0:00
Pod koniec grudnia 2020 r. weszły w życie przepisy tarczy antykryzysowej 3.0, które m.in. zmieniły przepisy ustawy Prawo telekomunikacyjne (Pt) z 2004 r. Nowelizacja nałożyła na dostawców usług telekomunikacyjnych chociażby obowiązek informowania abonentów o najkorzystniejszych pakietach taryfowych. Praktyka pokazuje, że nowe obowiązki informacyjne nie są w pełni kompatybilne ze standardami ochrony danych osobowych i zasadami pozyskiwania zgód marketingowych. Jakie zmiany przewidują w tym zakresie przepisy Prawa komunikacji elektronicznej (PKE), które zastąpi Pt? - piszą na łamach TELKO.in Iwona Kacprzak i Katarzyna Racka z kancelarii BWHS.
Więcej w serwisie www.telko.in ›
Tagi: iWork
Komentarze (0):