Mastercard uruchamia Gamer Academy, aby wspierać aktywność zawodową kobiet na rynku gier i w e-sporcie
20.10.2023 15:30
Gaming stał się globalną dyscypliną sportową. Obecnie ponad 3 miliardy ludzi na świecie uważa się za e-graczy[1], a popularność współzawodnictwa w e-grach nie ustępuje rywalizacji w tradycyjnych sportach. Podczas gdy prawie połowę e-graczy stanowią kobiety, to globalnie odsetek tych zajmujących się profesjonalnie tą dyscypliną wynosi mniej niż 1%, a zatrudnionych w branży jest tylko około 5% kobiet.
20.10.2023 15:30
Gaming stał się globalną dyscypliną sportową. Obecnie ponad 3 miliardy ludzi na świecie uważa się za e-graczy[1], a popularność współzawodnictwa w e-grach nie ustępuje rywalizacji w tradycyjnych sportach. Podczas gdy prawie połowę e-graczy stanowią kobiety, to globalnie odsetek tych zajmujących się profesjonalnie tą dyscypliną wynosi mniej niż 1%, a zatrudnionych w branży jest tylko około 5% kobiet.
Więcej w serwisie www.telix.pl ›
Tagi: MasterCard
Komentarze (0):
Amazon
AMD
Android
API
Apple
ARM
ATI
Benchmark
Blik
CES
EA
ERP
HIS
IEM
IKO
Intel
iOS
iPhone
ISA
JEDEC
Laptop
LG
Microsoft
Monitor
NAS
NEC
Netflix
Nintendo
OCZ
Opera
Play
PlayStation
Plus
Polska
Promocja
PS4
Razer
Samsung
Smartfon
Sony
Steam
Tegra
Telewizor
WD
Windows
Wirus
Xbox One
Xiaomi
ZTE
reklama