Mastercard i Nexi łączą siły, aby rozwijać otwartą bankowość w Europie
Nexi, wiodąca europejska firma z sektora PayTech, wybrała Mastercard na swojego strategicznego partnera do obsługi płatności opartych na otwartej bankowości w Europie. Dzięki tej współpracy rozwiązanie Mastercard Open Banking ułatwi płatności w e-commerce wykorzystując bramki płatnicze Nexi, z których korzystają sprzedawcy w całej Europie.
15.03.2024 13:00
Nexi, wiodąca europejska firma z sektora PayTech, wybrała Mastercard na swojego strategicznego partnera do obsługi płatności opartych na otwartej bankowości w Europie. Dzięki tej współpracy rozwiązanie Mastercard Open Banking ułatwi płatności w e-commerce wykorzystując bramki płatnicze Nexi, z których korzystają sprzedawcy w całej Europie.
Źródło:
www.telix.pl
88 proc. Polaków kupuje w sieci, coraz chętniej ubieramy się online
13.03.2024 20:48
Już 88 proc. Polaków robi zakupy, korzystając z kanałów e-commerce, zaś 59 proc. z nich najczęściej zamawia w internecie odzież i obuwie - wynika z raportu Santander Consumer Banku "Polaków Portfel Własny: Polacy w sieci".
Tagi: NEC, e-Commerce
Źródło:
www.wirtualnemedia.pl
Co akt o usługach cyfrowych zmieni w branży e-commerce?
13.03.2024 10:53
Pod koniec lutego w życie weszło ostatecznie rozporządzenie Unii Europejskiej, znane powszechnie jako „akt o usługach cyfrowych” (DSA – Digital Services Act). Nowe regulacje mają znaczący wpływ na e-sklepy, platformy internetowe oraz wyszukiwarki. Co akt o usługach cyfrowych zmieni w branży e-commerce? Akt o usługach cyfrowych zaczyna od definicji hostingu, opisując go jako proces przetwarzania …
Źródło:
itwiz.pl
InPost Abonamenty: Idealne rozwiązanie dla Twojego biznesu e-commerce
08.03.2024 16:40
Prowadzisz firmę, zajmujesz się e-commercem lub odpowiadasz za procesy związane z logistyką zamówień w sklepie internetowym? W takim razie z pewnością zdajesz sobie sprawę, jakie są wymagania konsumentów. Musi być szybko i wygodnie. Zawiłe formalności i utrudnienia nie wchodzą w grę. Dziś trudno sobie wyobrazić, by w sklepie internetowym dostępna była wyłącznie płatność przelewem tradycyjnym. To samo dotyczy przesyłek – klienci wymagają najwygodniejszych rozwiązań. Jak je im zapewnić?
Źródło:
di.com.pl
Shoper kupuje resztę platformę e-commerce’owej
06.03.2024 20:38
Firma Shoper przejęła pozostałe 20 proc. udziałów spółki Apilo do zarządzania sprzedażą internetową. Cena wyniosła 2,4 mln zł plus maksymalnie 8 mln zł w ramach tzw. earn out.
Źródło:
www.wirtualnemedia.pl
Polska firma odzieżowa dołącza do największej organizacji e-handlu
05.03.2024 14:43
LPP, największa polska firma odzieżowa, właściciel marek Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, dołączyła do Izby Gospodarki Elektronicznej. Cel? Wzmacnianie krajowego biznesu e-commerce, także poza granicami Polski.
Źródło:
www.wnp.pl
Nowość w BLIK. Póki co tylko dla klientów jednego banku
05.03.2024 8:38
Do BLIKA trafiła właśnie nowa usługa. Płatności odroczone będą jednak póki co dostępne tylko dla klientów VeloBanku i tylko na jednej platformie e-commerce.
Źródło:
www.tabletowo.pl
Już 15 mln Polaków na Temu, zyskuje także Shein (TOP platform e-commerce)
03.03.2024 21:53
Po grudniowym szczycie zakupowym większość czołowych platform e-commerce zanotowała spadki odwiedzalności. Mocno wzrosły za to wyniki Shein i Temu, tę drugą platformę dzieli już tylko 3,7 mln użytkowników od Allegro.
Tagi: Allegro, e-Commerce
Źródło:
www.wirtualnemedia.pl
E-sklep spożywczy Barbora znika z Polski. Działał trzy lata
28.02.2024 20:50
Z Polski wycofuje się platforma e-commerce Barbora, należąca do litewskiej Maxima Group. - Tempo wzrostu rynku w ostatnich latach nie spełniło naszych oczekiwań - komentuje Viktoras Juozapaitis, szef spółki zarządzającej platformą.
Źródło:
www.wirtualnemedia.pl
Szybki koniec Wszystko.pl. „Musiałoby wyróżnić się czymś wyjątkowym”
20.02.2024 20:46
Gigant informatyczny Comarch zaledwie siedem miesięcy po starcie zamyka swoją platformę Wszystko.pl. Nie udało jej się zaistnieć w branży e-commerce, w której czołówce jedynym polskim marketplace’em pozostaje Allegro. Według menedżerów pytanych przez Wirtualnemedia.pl witrynie Wszystko.pl zabrakło unikalnych zalet dla sprzedawców i kupujących oraz mocnego wsparcia reklamowego. - Żaden konkurent, nie będąc gotowym przeznaczyć odpowiednio dużych środków na promocję, nie ma obecnie realnej szansy na osłabienie pozycji Allegro - ocenia Paweł Rybak z Shopera.
Źródło:
www.wirtualnemedia.pl
reklama