Miliony grzywny dla Amazona. UOKiK: wprowadzał polskich klientów w błąd
Gigant e-commerce Amazon ma zapłacić ponad 30 mln grzywny nałożonej przez prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Regulator zarzuca koncernowi naruszenie przepisów przy prowadzeniu własnego sklepu na Amazon.pl.
Źródło:
www.wirtualnemedia.pl
Wirtualna Polska szykuje kolejne przejęcia. Sprzedaje coraz więcej reklam u innych
Wirtualna Polska Holding spodziewa się w bieżącym kwartale wzrostu wpływów o kilkanaście proc. i skorygowanego zysku EBITDA o kilka proc. Mocniej od obszaru reklamowo-subskrypcyjnego rośnie jej biznes turystyczny. Firma chce w drugim półroczu kupić przynajmniej po jednym podmiocie z sektora mediów i e-commerce.
Źródło:
www.wirtualnemedia.pl
Nowy szef PKO BP. Przechodzi z platformy e-commerce
Na prezesa PKO BP został powołany Szymon Midera - ostatnio związany z platformą e-commerce Shumee, a wcześniej m.in. z Bankiem Pocztowym i mBankiem. Wiceprezesami banku będą natomiast Krzysztof Dresler i Ludmiła Falak-Cyniak.
Źródło:
www.wirtualnemedia.pl
5 głównych cyberzagrożeń w sektorze e-commerce
W 2023 roku Polacy na zakupy internetowe wydali 124 mld zł, co pokazuje ogromny potencjał tego rynku. Według danych Gemius, w sieci kupuje 79% internautów, a w ślad za nimi do sklepów i platform online ciągną także cyberoszuści. Fałszywe boty, ataki na aplikacje, podstawione strony czy działania hakerów – wszystko to realne zagrożenia. Polski rynek …
Źródło:
itwiz.pl
Mastercard i Nexi łączą siły, aby rozwijać otwartą bankowość w Europie
Nexi, wiodąca europejska firma z sektora PayTech, wybrała Mastercard na swojego strategicznego partnera do obsługi płatności opartych na otwartej bankowości w Europie. Dzięki tej współpracy rozwiązanie Mastercard Open Banking ułatwi płatności w e-commerce wykorzystując bramki płatnicze Nexi, z których korzystają sprzedawcy w całej Europie.
Nexi, wiodąca europejska firma z sektora PayTech, wybrała Mastercard na swojego strategicznego partnera do obsługi płatności opartych na otwartej bankowości w Europie. Dzięki tej współpracy rozwiązanie Mastercard Open Banking ułatwi płatności w e-commerce wykorzystując bramki płatnicze Nexi, z których korzystają sprzedawcy w całej Europie.
Źródło:
www.telix.pl
88 proc. Polaków kupuje w sieci, coraz chętniej ubieramy się online
Już 88 proc. Polaków robi zakupy, korzystając z kanałów e-commerce, zaś 59 proc. z nich najczęściej zamawia w internecie odzież i obuwie - wynika z raportu Santander Consumer Banku "Polaków Portfel Własny: Polacy w sieci".
Tagi: NEC, e-Commerce
Źródło:
www.wirtualnemedia.pl
Co akt o usługach cyfrowych zmieni w branży e-commerce?
Pod koniec lutego w życie weszło ostatecznie rozporządzenie Unii Europejskiej, znane powszechnie jako „akt o usługach cyfrowych” (DSA – Digital Services Act). Nowe regulacje mają znaczący wpływ na e-sklepy, platformy internetowe oraz wyszukiwarki. Co akt o usługach cyfrowych zmieni w branży e-commerce? Akt o usługach cyfrowych zaczyna od definicji hostingu, opisując go jako proces przetwarzania …
Źródło:
itwiz.pl
InPost Abonamenty: Idealne rozwiązanie dla Twojego biznesu e-commerce
Prowadzisz firmę, zajmujesz się e-commercem lub odpowiadasz za procesy związane z logistyką zamówień w sklepie internetowym? W takim razie z pewnością zdajesz sobie sprawę, jakie są wymagania konsumentów. Musi być szybko i wygodnie. Zawiłe formalności i utrudnienia nie wchodzą w grę. Dziś trudno sobie wyobrazić, by w sklepie internetowym dostępna była wyłącznie płatność przelewem tradycyjnym. To samo dotyczy przesyłek – klienci wymagają najwygodniejszych rozwiązań. Jak je im zapewnić?
Źródło:
di.com.pl
Shoper kupuje resztę platformę e-commerce’owej
Firma Shoper przejęła pozostałe 20 proc. udziałów spółki Apilo do zarządzania sprzedażą internetową. Cena wyniosła 2,4 mln zł plus maksymalnie 8 mln zł w ramach tzw. earn out.
Źródło:
www.wirtualnemedia.pl
Polska firma odzieżowa dołącza do największej organizacji e-handlu
LPP, największa polska firma odzieżowa, właściciel marek Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, dołączyła do Izby Gospodarki Elektronicznej. Cel? Wzmacnianie krajowego biznesu e-commerce, także poza granicami Polski.
Źródło:
www.wnp.pl
reklama