Już 15 mln Polaków na Temu, zyskuje także Shein (TOP platform e-commerce)
03.03.2024 21:53
Po grudniowym szczycie zakupowym większość czołowych platform e-commerce zanotowała spadki odwiedzalności. Mocno wzrosły za to wyniki Shein i Temu, tę drugą platformę dzieli już tylko 3,7 mln użytkowników od Allegro.
Tagi: Allegro, e-Commerce
Źródło:
www.wirtualnemedia.pl
E-sklep spożywczy Barbora znika z Polski. Działał trzy lata
28.02.2024 20:50
Z Polski wycofuje się platforma e-commerce Barbora, należąca do litewskiej Maxima Group. - Tempo wzrostu rynku w ostatnich latach nie spełniło naszych oczekiwań - komentuje Viktoras Juozapaitis, szef spółki zarządzającej platformą.
Źródło:
www.wirtualnemedia.pl
Szybki koniec Wszystko.pl. „Musiałoby wyróżnić się czymś wyjątkowym”
20.02.2024 20:46
Gigant informatyczny Comarch zaledwie siedem miesięcy po starcie zamyka swoją platformę Wszystko.pl. Nie udało jej się zaistnieć w branży e-commerce, w której czołówce jedynym polskim marketplace’em pozostaje Allegro. Według menedżerów pytanych przez Wirtualnemedia.pl witrynie Wszystko.pl zabrakło unikalnych zalet dla sprzedawców i kupujących oraz mocnego wsparcia reklamowego. - Żaden konkurent, nie będąc gotowym przeznaczyć odpowiednio dużych środków na promocję, nie ma obecnie realnej szansy na osłabienie pozycji Allegro - ocenia Paweł Rybak z Shopera.
Źródło:
www.wirtualnemedia.pl
Comarch odpuszcza walkę z Allegro. Koniec Wszystko.pl
16.02.2024 20:55
Koncern informatyczny Comarch zamyka platformę e-commerce Wszystko.pl. Uzasadnia, że chce się skoncentrować na innych obszarach działalności.
Tagi: Allegro, e-Commerce
Źródło:
www.wirtualnemedia.pl
InPost Abonamenty: Idealne rozwiązanie dla Twojego biznesu e-commerce
15.02.2024 14:30
Prowadzisz firmę, zajmujesz się e-commercem lub odpowiadasz za procesy związane z logistyką zamówień w sklepie internetowym? W takim razie z pewnością zdajesz sobie sprawę, jakie są wymagania konsumentów. Musi być szybko i wygodnie. Zawiłe formalności i utrudnienia nie wchodzą w grę. Dziś trudno sobie wyobrazić, by w sklepie internetowym dostępna była wyłącznie płatność przelewem tradycyjnym. To samo dotyczy przesyłek – klienci wymagają najwygodniejszych rozwiązań. Jak je im zapewnić?
Źródło:
di.com.pl
Allegro rozwija dział marketingu, by we własnym zakresie zajmować się digitalem
14.02.2024 20:45
Platforma e-commerce Allegro rozbudowuje swój dział digital marketingu i rozszerza jego kompetencje w tym obszarze. Zespół Allegro przejmie tym samym realizację zlecanych dotychczas zewnętrznym agencjom działań digital. Rozwój struktur ma pozwolić na wykorzystanie danych i narzędzi dostępnych wyłącznie wewnątrz marki.
Źródło:
www.wirtualnemedia.pl
Spółka Fabrity nabyła 51% udziałów w Panda Group
14.02.2024 9:55
Poznańska Panda Group dołącza do Grupy Fabrity, uzupełniając jej kompetencje o usługi i rozwiązania z zakresu e-commerce, oparte przede wszystkim o platformę Adobe Commerce (do niedawna Magento). Cena nabycia pakietu większościowego w spółce Panda Group to 2,0 mln zł. Spółka Fabrity, należąca do Grupy Fabrity Holding, nabyła 51% udziałów w spółce Panda Group od dwóch …
Tagi: Adobe, e-Commerce
Źródło:
itwiz.pl
E-sklep ma zapłacić 4 mln zł za ogromny wyciek danych klientów
09.02.2024 20:51
Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych ukarał spółkę Morele.net za naruszenie przepisów RODO w związku wyciekiem danych osobowych 2,2 mln klientów jej platform e-commerce. Spółka ma zapłacić ponad 3,8 mln zł.
Tagi: IEM, e-Commerce
Źródło:
www.wirtualnemedia.pl
Najnowsze trendy w e-commerce
Ubiegły rok stanowił dla branży e-commerce wielopłaszczyznowe wyzwanie, ale również szansę na usystematyzowanie podejmowanych działań. Gwałtowne wzrosty zakupów online wywołane przez pandemię pozwoliły rynkowi uzyskać stabilizację na wysokim poziomie, a także zmierzyć się z rosnącą inflacją, wymagającą sytuacją geopolityczną oraz kryzysem gospodarczym. Wspomniane trudności nie wywołały wyhamowania w handlu elektronicznym. Wręcz przeciwnie, zakupy online stale
09.02.2024 13:00
Ubiegły rok stanowił dla branży e-commerce wielopłaszczyznowe wyzwanie, ale również szansę na usystematyzowanie podejmowanych działań. Gwałtowne wzrosty zakupów online wywołane przez pandemię pozwoliły rynkowi uzyskać stabilizację na wysokim poziomie, a także zmierzyć się z rosnącą inflacją, wymagającą sytuacją geopolityczną oraz kryzysem gospodarczym. Wspomniane trudności nie wywołały wyhamowania w handlu elektronicznym. Wręcz przeciwnie, zakupy online stale
Tagi: e-Commerce
Źródło:
www.telix.pl
reklama