Wiadomości z tagiem e-Commerce  RSS
Już 15 mln Polaków na Temu, zyskuje także Shein (TOP platform e-commerce)

03.03.2024 21:53

Po grudniowym szczycie zakupowym większość czołowych platform e-commerce zanotowała spadki odwiedzalności. Mocno wzrosły za to wyniki Shein i Temu, tę drugą platformę dzieli już tylko 3,7 mln użytkowników od Allegro.

Źródło: www.wirtualnemedia.pl

E-sklep spożywczy Barbora znika z Polski. Działał trzy lata

28.02.2024 20:50

Z Polski wycofuje się platforma e-commerce Barbora, należąca do litewskiej Maxima Group. - Tempo wzrostu rynku w ostatnich latach nie spełniło naszych oczekiwań - komentuje Viktoras Juozapaitis, szef spółki zarządzającej platformą.

Źródło: www.wirtualnemedia.pl

Szybki koniec Wszystko.pl. „Musiałoby wyróżnić się czymś wyjątkowym”

20.02.2024 20:46

Gigant informatyczny Comarch zaledwie siedem miesięcy po starcie zamyka swoją platformę Wszystko.pl. Nie udało jej się zaistnieć w branży e-commerce, w której czołówce jedynym polskim marketplace’em pozostaje Allegro. Według menedżerów pytanych przez Wirtualnemedia.pl witrynie Wszystko.pl zabrakło unikalnych zalet dla sprzedawców i kupujących oraz mocnego wsparcia reklamowego. - Żaden konkurent, nie będąc gotowym przeznaczyć odpowiednio dużych środków na promocję, nie ma obecnie realnej szansy na osłabienie pozycji Allegro - ocenia Paweł Rybak z Shopera.

Źródło: www.wirtualnemedia.pl

Comarch odpuszcza walkę z Allegro. Koniec Wszystko.pl

16.02.2024 20:55

Koncern informatyczny Comarch zamyka platformę e-commerce Wszystko.pl. Uzasadnia, że chce się skoncentrować na innych obszarach działalności.

Źródło: www.wirtualnemedia.pl

InPost Abonamenty: Idealne rozwiązanie dla Twojego biznesu e-commerce

15.02.2024 14:30

Prowadzisz firmę, zajmujesz się e-commercem lub odpowiadasz za procesy związane z logistyką zamówień w sklepie internetowym? W takim razie z pewnością zdajesz sobie sprawę, jakie są wymagania konsumentów. Musi być szybko i wygodnie. Zawiłe formalności i utrudnienia nie wchodzą w grę. Dziś trudno sobie wyobrazić, by w sklepie internetowym dostępna była wyłącznie płatność przelewem tradycyjnym. To samo dotyczy przesyłek – klienci wymagają najwygodniejszych rozwiązań. Jak je im zapewnić?

Źródło: di.com.pl

Allegro rozwija dział marketingu, by we własnym zakresie zajmować się digitalem

14.02.2024 20:45

Platforma e-commerce Allegro rozbudowuje swój dział digital marketingu i rozszerza jego kompetencje w tym obszarze. Zespół Allegro przejmie tym samym realizację zlecanych dotychczas zewnętrznym agencjom działań digital. Rozwój struktur ma pozwolić na wykorzystanie danych i narzędzi dostępnych wyłącznie wewnątrz marki.

Źródło: www.wirtualnemedia.pl

Spółka Fabrity nabyła 51% udziałów w Panda Group

14.02.2024 9:55

Poznańska Panda Group dołącza do Grupy Fabrity, uzupełniając jej kompetencje o usługi i rozwiązania z zakresu e-commerce, oparte przede wszystkim o platformę Adobe Commerce (do niedawna Magento). Cena nabycia pakietu większościowego w spółce Panda Group to 2,0 mln zł. Spółka Fabrity, należąca do Grupy Fabrity Holding, nabyła 51% udziałów w spółce Panda Group od dwóch …

Źródło: itwiz.pl

E-sklep ma zapłacić 4 mln zł za ogromny wyciek danych klientów

09.02.2024 20:51

Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych ukarał spółkę Morele.net za naruszenie przepisów RODO w związku wyciekiem danych osobowych 2,2 mln klientów jej platform e-commerce. Spółka ma zapłacić ponad 3,8 mln zł.

Źródło: www.wirtualnemedia.pl

Najnowsze trendy w e-commerce

09.02.2024 13:00


Ubiegły rok stanowił dla branży e-commerce wielopłaszczyznowe wyzwanie, ale również szansę na usystematyzowanie podejmowanych działań. Gwałtowne wzrosty zakupów online wywołane przez pandemię pozwoliły rynkowi uzyskać stabilizację na wysokim poziomie, a także zmierzyć się z rosnącą inflacją, wymagającą sytuacją geopolityczną oraz kryzysem gospodarczym. Wspomniane trudności nie wywołały wyhamowania w handlu elektronicznym. Wręcz przeciwnie, zakupy online stale

Źródło: www.telix.pl

reklama