Bank oparty na sztucznej inteligencji – niedaleka przyszłość, czy odległa wizja?
Najnowszy raport Mastercard Signals „Generative AI: The transformation of banking” porusza kwestie wpływu generatywnej sztucznej inteligencji na sektor finansowy. Autorzy zauważają potencjał tej technologii w zakresie poprawy funkcjonowania banków; od usprawnienia procesów przetwarzania danych, przez ułatwienie pracy personelowi, po zapewnianie klientom bardziej spersonalizowanych doświadczeń i usług. Jednocześnie, dostrzegają także przeszkody – w tym obawy dotyczące
24.01.2024 9:20
Najnowszy raport Mastercard Signals „Generative AI: The transformation of banking” porusza kwestie wpływu generatywnej sztucznej inteligencji na sektor finansowy. Autorzy zauważają potencjał tej technologii w zakresie poprawy funkcjonowania banków; od usprawnienia procesów przetwarzania danych, przez ułatwienie pracy personelowi, po zapewnianie klientom bardziej spersonalizowanych doświadczeń i usług. Jednocześnie, dostrzegają także przeszkody – w tym obawy dotyczące
Źródło:
www.telix.pl
Ruszyły eSkarbonki od Mastercard
Załóż swoją wirtualną puszkę i wesprzyj cel 32. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy Mastercard już po raz dwunasty wspiera Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, a po raz siódmy wyposaża kwestujących w eSkarbonki, czyli wirtualne puszki, które pozwalają na elektroniczne przekazywanie datków na rzecz corocznej zbiórki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy; Swoją eSkarbonkę założyć może każdy –
22.12.2023 12:42
Załóż swoją wirtualną puszkę i wesprzyj cel 32. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy Mastercard już po raz dwunasty wspiera Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, a po raz siódmy wyposaża kwestujących w eSkarbonki, czyli wirtualne puszki, które pozwalają na elektroniczne przekazywanie datków na rzecz corocznej zbiórki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy; Swoją eSkarbonkę założyć może każdy –
Źródło:
www.telix.pl
Już można wpłacać datki na 32. Finał WOŚP do eSkarbonek od Mastercard
20.12.2023 17:07
Kolejny, 32. Finał WOŚP już 28 stycznia 2024 roku. Już od dziś można jednak wpłacać pieniądze do eSkarbonek Mastercard.
Tagi: JEDEC, MasterCard
Źródło:
www.tabletowo.pl
Ruszyły eSkarbonki od Mastercard. Każdy może założyć własną, by wesprzeć cel 32. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
20.12.2023 16:16
Zbliża się 32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym roku zbiórka odbywa się pod hasłem „Tu wszystko gra OK!" i ma na celu zakup sprzętu do diagnozowania, monitorowania i rehabilitacji chorób płuc pacjentów na oddziałach pulmonologicznych dla dzieci i dorosłych. Jedną z form pomocy będą po raz siódmy eSkarbonki Mastercard.
Źródło:
di.com.pl
Mastercard przedstawia Shopping Muse – osobistego asystenta zakupów nowej generacji
Narzędzie, oparte na generatywnej sztucznej inteligencji, sprawi, że doświadczenia zakupowe będą jeszcze bardziej zgodne z potrzebami klienta, dzięki wykorzystaniu możliwości personalizacji Dynamic Yield.
05.12.2023 10:30
Narzędzie, oparte na generatywnej sztucznej inteligencji, sprawi, że doświadczenia zakupowe będą jeszcze bardziej zgodne z potrzebami klienta, dzięki wykorzystaniu możliwości personalizacji Dynamic Yield.
Tagi: Intel, MasterCard
Źródło:
www.telix.pl
80 nowych firm dzięki programowi zrealizowanemu we współpracy z Mastercard Center for Inclusive Growth
Ponad półtora tysiąca beneficjentek programu, tysiąc uczestników webinarów, setki godzin indywidualnych porad i konsultacji oraz 80 nowych firm na polskim rynku
29.11.2023 9:00
Ponad półtora tysiąca beneficjentek programu, tysiąc uczestników webinarów, setki godzin indywidualnych porad i konsultacji oraz 80 nowych firm na polskim rynku
Tagi: EA, MasterCard
Źródło:
www.telix.pl
Ruszyły zgłoszenia do Mastercard Gamer Academy
Mastercard we współpracy z G2 Esports i Riot Games uruchomił Gamer Academy. Projekt jest kierowany do miłośniczek gier i e-sportu, które chciałyby profesjonalnie rozwijać swoją pasję.
27.11.2023 11:00
Mastercard we współpracy z G2 Esports i Riot Games uruchomił Gamer Academy. Projekt jest kierowany do miłośniczek gier i e-sportu, które chciałyby profesjonalnie rozwijać swoją pasję.
Tagi: MasterCard
Źródło:
www.telix.pl
PayU oferuje natychmiastowe wpłaty pieniędzy na kartę dzięki integracji z Mastercard Send™
Dzięki pełnej integracji PayU GPO z platformą Mastercard Send klienci biznesowi firmy będą mogli oferować swoim klientom wpłaty środków na karty w czasie niemal rzeczywistym.
31.10.2023 9:40
Dzięki pełnej integracji PayU GPO z platformą Mastercard Send klienci biznesowi firmy będą mogli oferować swoim klientom wpłaty środków na karty w czasie niemal rzeczywistym.
Źródło:
www.telix.pl
Mastercard uruchamia Gamer Academy, aby wspierać aktywność zawodową kobiet na rynku gier i w e-sporcie
Gaming stał się globalną dyscypliną sportową. Obecnie ponad 3 miliardy ludzi na świecie uważa się za e-graczy[1], a popularność współzawodnictwa w e-grach nie ustępuje rywalizacji w tradycyjnych sportach. Podczas gdy prawie połowę e-graczy stanowią kobiety, to globalnie odsetek tych zajmujących się profesjonalnie tą dyscypliną wynosi mniej niż 1%, a zatrudnionych w branży jest tylko około 5% kobiet.
20.10.2023 15:30
Gaming stał się globalną dyscypliną sportową. Obecnie ponad 3 miliardy ludzi na świecie uważa się za e-graczy[1], a popularność współzawodnictwa w e-grach nie ustępuje rywalizacji w tradycyjnych sportach. Podczas gdy prawie połowę e-graczy stanowią kobiety, to globalnie odsetek tych zajmujących się profesjonalnie tą dyscypliną wynosi mniej niż 1%, a zatrudnionych w branży jest tylko około 5% kobiet.
Tagi: MasterCard
Źródło:
www.telix.pl
Mastercard SpendingPulse: Kolejny rok z rzędu doświadczenia znajdują się na czele wakacyjnych wydatków w Europie
W najnowszym raporcie Mastercard SpendingPulse™ przeanalizowano poziom sprzedaży detalicznej na dziewięciu rynkach w Europie w okresie wakacyjnym (lipiec-sierpień 2023 r.). Wzięto pod uwagę dane dotyczące zakupów zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i internetowych, przy użyciu wszystkich form płatności (w tym płatności gotówkowych).
13.10.2023 16:35
W najnowszym raporcie Mastercard SpendingPulse™ przeanalizowano poziom sprzedaży detalicznej na dziewięciu rynkach w Europie w okresie wakacyjnym (lipiec-sierpień 2023 r.). Wzięto pod uwagę dane dotyczące zakupów zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i internetowych, przy użyciu wszystkich form płatności (w tym płatności gotówkowych).
Źródło:
www.telix.pl
reklama