punkta kod zniżkowy
Wiadomości z tagiem MasterCard  RSS
Mastercard uruchamia Gamer Academy, aby wspierać aktywność zawodową kobiet na rynku gier i w e-sporcie

20.10.2023 15:30


Gaming stał się globalną dyscypliną sportową. Obecnie ponad 3 miliardy ludzi na świecie uważa się za e-graczy[1], a popularność współzawodnictwa w e-grach nie ustępuje rywalizacji w tradycyjnych sportach. Podczas gdy prawie połowę e-graczy stanowią kobiety, to globalnie odsetek tych zajmujących się profesjonalnie tą dyscypliną wynosi mniej niż 1%, a zatrudnionych w branży jest tylko około 5% kobiet.

Źródło: www.telix.pl

Mastercard SpendingPulse: Kolejny rok z rzędu doświadczenia znajdują się na czele wakacyjnych wydatków w Europie

13.10.2023 16:35


W najnowszym raporcie Mastercard SpendingPulse™ przeanalizowano poziom sprzedaży detalicznej na dziewięciu rynkach w Europie w okresie wakacyjnym (lipiec-sierpień 2023 r.). Wzięto pod uwagę dane dotyczące zakupów zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i internetowych, przy użyciu wszystkich form płatności (w tym płatności gotówkowych).

Tagi: EA, MasterCard, ERP
Źródło: www.telix.pl

Postawy konsumentów wobec Metaverse – najnowszy raport Mastercard

09.10.2023 10:00


Metaverse to technologia, która wzbudza skrajne reakcje. Z jednej strony obserwujemy dynamicznie rozwijające się środowisko wirtualne, z drugiej zaś widzimy spadek zainteresowania tym trendem wśród niektórych sektorów. Jedni bagatelizują Metaverse, inni widzą w nim ogromną szansę.

Źródło: www.telix.pl

Mastercard – Jak generatywna sztuczna inteligencja zmieni handel i usługi?

04.10.2023 11:00


Globalnie 50% przedstawicieli firm potwierdziło, że korzysta ze sztucznej inteligencji w co najmniej jednej aplikacji biznesowej. Dla porównania w 2017 r. takiej odpowiedzi udzieliło tylko 20% przedsiębiorców, wynika z danych przedstawionych w raporcie Mastercard Signals

Źródło: www.telix.pl

Na styku technologii i muzyki: wyjątkowa strefa Mastercard Music w melt museum

25.09.2023 17:30


Jutro w warszawskim melt museum zostanie otwarta immersyjna wystawa, która pokazuje przenikanie się muzyki z najnowocześniejszymi technologiami. Strefa Mastercard Music to dziewięć autorskich instalacji, które umożliwiają zwiedzającym doświadczenie interaktywnych i multimedialnych doznań na niespotykaną dotąd skalę.

Źródło: www.telix.pl

Xbox Mastercard pozwoli zdobywać punkty i wymieniać je na gry i dodatki. Microsoft pozytywnie zaskakuje

11.09.2023 17:44

Amerykańska korporacja właśnie potwierdziła nawiązanie współpracy, dzięki której gracze będą mogli stworzyć karty kredytowe Xboksa. Za płacenie plastikiem za codzienne zakupy, będziemy otrzymywać punkty na gry oraz rozszerzenia.

Źródło: www.ppe.pl

Przyszłość podróży służbowych: raport Mastercard

01.09.2023 18:00


Po czasie naznaczonym zawirowaniami i niepewnością, globalne podróże służbowe powracają. Ich znaczące zalety spowodowały, że organizacje zwiększają zarówno ich liczbę, jak i wydatki na nie.

Źródło: www.telix.pl

Mastercard wspiera rozwój innowacji w technologii blockchain

08.08.2023 10:00


Mastercard dodał do swojej światowej sieci partnerskiej Engage nowych uczestników z sektora fintech, umożliwiając firmom szybkie wdrożenie i skalowanie innowacyjnych produktów, które napędzają rozwój gospodarki opartej na Web3.

Tagi: WD, MasterCard
Źródło: www.telix.pl

Firmy rodzinne a cyfrowa przyszłość – wyniki badania Mastercard

08.08.2023 9:30


Jak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Mastercard, postępująca cyfryzacja gospodarki może stanowić barierę rozwoju dla polskich małych i średnich firm rodzinnych. Główne wyzwania, które przed nimi stoją to przekonanie wszystkich członków rodziny do modernizacji firmy oraz znalezienie odpowiednich rozwiązań i narzędzi cyfrowych do jej przeprowadzenia. Małe i średnie firmy stanowią 99.8% wszystkich polskich przedsiębiorstw.

Źródło: www.telix.pl

Przyszłość rodzinnych firm w świecie cyfryzacji

13.07.2023 20:20

Cyfryzacja gospodarki jest nieuniknionym procesem, może jednak stanowić wyzwanie dla polskich małych i średnich firm rodzinnych, wynika z najnowszego badania Mastercard. W procesie ich modernizacji bariery stanowią specyficzna dynamika firm rodzinnych i braki w kompetencjach cyfrowych.

Źródło: di.com.pl

reklama