Wiadomości z tagiem Gazeta Wyborcza  RSS
„Gazeta Wyborcza” ma już prawie 260 tys. subskrybentów cyfrowych

22.03.2021 20:51

Na koniec ub.r. z subskrypcji cyfrowej „Gazety Wyborczej” (Agora) korzystało 259,6 tys. użytkowników, o 41,7 tys. więcej niż rok wcześniej, a z oferty podcastowej TOK FM - 25,9 tys. Przychody „GW” ze sprzedaży wzrosły o 0,4 proc., a z reklam zmalały o 27,8 proc.

Źródło: www.wirtualnemedia.pl

Agora z większym zyskiem w internecie, radiu i prasie. „Gazeta Wyborcza” ma 241 tys. subskrybentów cyfrowych

18.11.2020 20:45

W trzecim kwartale br. grupa Agora mimo spadku przychodów poprawiła rentowność w segmencie internetowym, radiowym i prasowy. W kinach Helios sprzedano jedynie 933 tys. biletów, „Gazeta Wyborcza na koniec września miała 240,7 tys. subskrybentów cyfrowych, a TOK FM - 24,8 tys.

Źródło: www.wirtualnemedia.pl

„Gazeta Wyborcza” uruchomiła serwis Odeszli.pl o osobach zmarłych

30.07.2020 20:48

Zespół „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl (Agora) uruchomił nowy serwis Odeszli.pl. Ma to być miejsce poświęcone publikowaniu informacji i wspomnień o zmarłych, ale zawierające też praktyczne poradniki dla ich rodzin.

Źródło: www.wirtualnemedia.pl

Money.pl i Fakt.pl usunęły omówienie tekstu „Gazety Wyborczej” o problemach franczyzobiorców Żabki

23.02.2020 16:16

„Gazeta Wyborcza” opisała trudną sytuację niektórych franczyzobiorców sieci sklepów  Żabka przedstawioną na konferencji prasowej w Sejmie. Omówienie artykułu zamieszczono na Money.pl i Fakt.pl, a po wezwaniach od Żabka Polska usunęły teksty. - Nowa jakość w dziennikarstwie: jeśli CVC Capital sobie nie życzy, nie wolno opisywać konferencji – skomentowała Adriana Rozwadowska z „Gazety Wyborczej”.

Źródło: www.wirtualnemedia.pl

Amazon ma wejść do Polski w 2020 r. Eksperci komentują doniesienia

18.02.2020 16:17

Amazon oraz Poczta Polska prowadzą rozmowy na temat współpracy - obsługi przesyłek polskiej wersji amerykańskiego giganta e-handlu w Polsce i na Ukrainie - donosi Gazeta Wyborcza. Pomimo, że przedstawiciele obydwu firm nie chcą komentować tych doniesień, odnieśli do nich eksperci e-commerce z kilku polskich firm.

Źródło: di.com.pl

Zdjęcia Joanny Lichockiej obiegły media społecznościowe. Stowarzyszenie Fotoreporterów oburzone zachowaniem internautów

17.02.2020 20:57

Autorami słynnych zdjęć członkini Rady Mediów Narodowych i posłanki Joanny Lichockiej są Maciej Jaźwiecki z Gazety Wyborczej i Tomasz Jastrzębowski z Reportera. Niektórzy politycy, gwiazdy, a nawet dziennikarze udostępniali fotografie, nie podpisując ich. Zaprotestowało Stowarzyszenie Fotoreporterów.

Źródło: www.wirtualnemedia.pl

Oficer i szpieg – recenzja filmu. Afera przez duże A

30.12.2019 21:00


O Romanie Polańskim ostatnio jest znowu bardzo głośno. Nowe oskarżenia pod jego adresem, protest studentów i ostatecznie odwołane spotkanie z nimi, głośny wywiad w Gazecie Wyborczej. W związku z tym wszystkim najnowsze dzieło w jego reżyserii, Oficer i szpieg, trafia do kin niejako mimochodem, trochę chyba niezauważone.

Źródło: ppe.pl

Zdaniem ekspertów 200 tys. cyfrowych abonentów „Gazety Wyborczej” to wielki sukces. Kluczowe budowanie kompetencji wewnątrz organizacji

08.11.2019 21:33

„Gazeta Wyborcza” przekroczyła kolejny próg w budowaniu swojego cyfrowego segmentu notując wzrost do 200 tysięcy liczby subskrybentów internetowego wydania. Wydawcy i eksperci rynku medialnego życzliwie spoglądają na ten rozwój i otwarcie mówią o sukcesie. - Wyniki Agory to dobry prognostyk dla całej branży. Jednak żeby wykorzystać okazję trzeba się spieszyć i uczyć od „Gazety Wyborczej” budowania oprócz narzędzi także odpowiednich kompetencji i zespołów - oceniają rozmówcy Wirtualnemedia.pl.

Źródło: www.wirtualnemedia.pl

„Fakt” przed „Przeglądem Sportowym” na Facebooku, „Gazeta Wyborcza” i „Nie” angażują najbardziej

27.10.2019 10:16

Wśród tytułów prasowych najwięcej fanów na Facebooku ma „Fakt”, wyprzedzający „Przegląd Sportowy” i „Gazetę Wyborczą”. Największe zaangażowanie wywołują natomiast profile „GW” i tygodnika „Nie”.

Źródło: www.wirtualnemedia.pl

Pakiet podstawowy Player.pl oferowany z subskrypcją cyfrową „Gazety Wyborczej”

09.07.2019 20:54

„Gazeta Wyborcza” (Agora) uruchomiła wspólną promocję razem z platformą Player.pl należącą do Grupy TVN Discovery Polska. Kupując cyfrową subskrypcję „GW” użytkownik dostaje też dostęp do podstawowego pakietu na Player.pl.

Źródło: www.wirtualnemedia.pl

reklama
Allegro PL