Netia z telewizją dla hotelu z chmury
Netia, jako pierwszy operator w Polsce i regionie, wprowadziła do oferty B2B usługę telewizji hotelowej z chmury, czyli bez stacji czołowej w obiekcie (head-end-less). Takie rozwiązanie znacząco przyspiesza wdrożenie oraz sprawia, że niezwykle nowoczesna usługa rozrywki hotelowej (wraz z platformą Otrum TV) jest dostępna cenowo dla nawet najmniejszych hoteli.
Netia, jako pierwszy operator w Polsce i regionie, wprowadziła do oferty B2B usługę telewizji hotelowej z chmury, czyli bez stacji czołowej w obiekcie (head-end-less). Takie rozwiązanie znacząco przyspiesza wdrożenie oraz sprawia, że niezwykle nowoczesna usługa rozrywki hotelowej (wraz z platformą Otrum TV) jest dostępna cenowo dla nawet najmniejszych hoteli.
Grupa CCC z najmniejszą stratą po covidzie. eobuwie i Modivo nierentowne
W zeszłym roku finansowym grupa CCC przy wzroście przychodów sprzedażowych o 3,4 proc. do 9,44 mld zł zanotowała 125 mln zł straty netto. To piąty rok ze stratą z rzędu, przy czym ta w minionym roku jest najniższa od wybuchu epidemii. Mocno pogorszyły się wyniki eobuwia.
Tagi: Netia
Źródło:
www.wirtualnemedia.pl
Klawiatura bezprzewodowa Endorfy Thock 75% Kailh Box Red za 229 zł (29% taniej) w Morele
27.03.2024 15:07
Klawiatura mechaniczna Endorfy Thock 75% Wireless na przełącznikach Kailh Box Red, jest możliwa do kupienia w niższej cenie w sklepie Morele.net. Model bez bloku numerycznego z możliwością hotswapa, kosztuje 229 zł po wykorzystaniu kodu rabatowego. |
Tagi: Netia, Klawiatura
Źródło:
lowcygier.pl
Kanał Sportowy z większymi wpływami. Borek, Pol i Smokowski dostali mniej z zysku
19.03.2024 22:00
W ub.r. Kanał Sportowy mimo braku największych imprez sportowych i zamieszania wokół odejścia Krzysztofa Stanowskiego zwiększył przychody sprzedażowe o 5,3 proc., jego zysk netto zmalał nieznacznie, do 5,15 mln zł. Sporo zmniejszono natomiast dywidendę dla udziałowców, m.in. Mateusza Borka, Michała Pol i Tomasza Smokowskiego - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
Kanadyjcy emeryci inwestują we włoską spółką sieciową
Canada Pension Plan Investments, zamierza objąć 17,5 proc. akcji NetCo, spółki która ma być właścicielem sieci stacjonarnej Telecom Italia
08.03.2024 0:00
Canada Pension Plan Investments, zamierza objąć 17,5 proc. akcji NetCo, spółki która ma być właścicielem sieci stacjonarnej Telecom Italia
Comarch zachował zysk mimo niższych przychodów
29.02.2024 20:02
Grupa informatyczna Comarch podała w komunikacie giełdowym, że w 2023 r. miała przychody netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów na poziomie 1,81 mld złotych. Zysk netto przypadający na akcjonariuszy jednostki dominującej wyniósł 104, 7 mln złotych.
Tagi: Netia
Źródło:
www.wnp.pl
Apator z rekordowymi przychodami. Może być jeszcze lepiej
29.02.2024 11:15
Przychody grupy Apator w 2023 r. osiągnęły rekordowy poziom 1,13 mld zł. Zysk netto wyniósł 18,3 mln zł wobec 7,2 mln zł w 2022 r. Spółka zapewnia, że jej perspektywy są dobre i sprzyja im transformacja gospodarki oraz inwestycje w sieci dystrybucji energii, gazu, ciepła i wody.
Technologiczne spółki z GPW pokazały wyniki. Wzrosty zaskakują
28.02.2024 14:18
Notowana na warszawskiej giełdzie grupa cyber_Folks zanotowała w czwartym kwartale około 20-proc. wzrost przychodów w ujęciu rok do roku. Rekordowy kwartał ma za sobą Grupa Vercom, której 50 procent akcji posiada cyber_Folks i która podwoiła w 2023 roku zysk netto.
Tagi: Netia
Źródło:
www.wnp.pl
Polski dostawca IT wypracował zysk, ale widać też spadek
22.02.2024 13:35
Grupa AB ogłosiła wyniki finansowe za ostatni kwartał 2023 roku. W porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku, firma odnotowała wzrost przychodów netto ze sprzedaży - do 2,93 mld zł - przy zysku netto mniejszym o blisko 10,5 mln zł niż rok wcześniej.
NETIA – ewolucja wizerunku, rewolucja sprzętowa
Netia, jedna z najstarszych polskich marek telekomunikacyjnych, zmienia swój wygląd. Oblicze marki ewoluuje i ukazuje cechy, które łączą ją z innymi kluczowymi markami Grupy Polsat Plus.
20.02.2024 12:30
Netia, jedna z najstarszych polskich marek telekomunikacyjnych, zmienia swój wygląd. Oblicze marki ewoluuje i ukazuje cechy, które łączą ją z innymi kluczowymi markami Grupy Polsat Plus.