Wirtualna Polska żegna się z luksusową odzieżą. Poprzez pożyczkę
Kurs akcji sprzedającej odzież luksusową spółki Moliera2 w ciągu dwóch lat zmalał o trzy czwarte, obecnie wynosi ok. 9 groszy. Wirtualna Polska jesienią 2021 roku zainwestowała w nią 10 mln zł przy kursie wynoszącym 54 grosze. Pod koniec maja planuje sprzedać te walory w ramach umowy pożyczkowej z jesieni 2022 roku.
Tagi: Wirtualna Polska, Polska
Źródło:
www.wirtualnemedia.pl
o2.pl stawia na treści regionalne i wzmacnia redakcję
Nowe hasło „Blisko ludzi” będzie promować portal o2.pl (Grupa Wirtualna Polska). W ostatnich miesiącach skład redakcji zwiększył się prawie dwukrotnie, od marca br. na jej czele stanął Jacek Stańczyk. Zgodnie z nową strategią rozwoju w serwisie pojawiać się będzie jeszcze więcej treści regionalnych.
Tagi: Wirtualna Polska, Polska
Źródło:
www.wirtualnemedia.pl
Wirtualna Polska Media z nowym dyrektorem sprzedaży agencyjnej. Przeszedł z RASP
Z początkiem kwietnia Andrzej Kamiński objął stanowisko dyrektora departamentu klientów strategicznych i sprzedaży agencyjnej w Wirtualnej Polsce Media. Ostatnio pracował w Ringier Axel Springer Polska.
Źródło:
www.wirtualnemedia.pl
Ile zarobił zarząd Wirtualnej Polski? Najwięcej dla prezesa
Czwórka członków zarządu Wirtualnej Polski Holding w ub.r. zarobiła łącznie 9,4 mln zł, o ponad 2 mln zł więcej niż rok wcześniej.
Źródło:
www.wirtualnemedia.pl
Meblowa inwestycja Wirtualnej Polski ze stratą
Platforma wnętrzarska Selsey, w którą Wirtualna Polska Holding pod koniec 2022 roku zainwestowała 21 mln zł i wniosła swojego Homebooka, do końca ub.r. zanotowała 12,3 mln zł straty netto. Wirtualna Polska w swoim bilansie wycenę udziałów Selsey obniżyła o 17 proc.
Źródło:
www.wirtualnemedia.pl
Superauto.pl dalej przyspiesza. Wirtualna Polska wciąż bez dywidendy
Platforma Superauto.pl, której 51 proc. udziałów ma Wirtualna Polska Holding, w ub.r. zanotowała kolejny wzrost przychodów, natomiast zmniejszył się jej zysk. Zmalała sprzedaż aut z jej własnej oferty, a podskoczyły koszty pozyskiwania klientów. Przez trzy lata Wirtualna Polska nie pobrała dywidendy od spółki.
Źródło:
www.wirtualnemedia.pl
Wirtualna Polska szykuje kolejne przejęcia. Sprzedaje coraz więcej reklam u innych
Wirtualna Polska Holding spodziewa się w bieżącym kwartale wzrostu wpływów o kilkanaście proc. i skorygowanego zysku EBITDA o kilka proc. Mocniej od obszaru reklamowo-subskrypcyjnego rośnie jej biznes turystyczny. Firma chce w drugim półroczu kupić przynajmniej po jednym podmiocie z sektora mediów i e-commerce.
Źródło:
www.wirtualnemedia.pl
Wirtualna Polska Holding wypłaci 2 zł dywidendy na akcję
WP Holding chce wypłacić z zysku netto za 2023 rok oraz z zysków zatrzymanych maks. 60 mln zł dywidendy, co daje 2 zł dywidendy na akcję - poinformowała spółka w komunikacie. Rada Nadzorcza spółki pozytywnie zaopiniowała wniosek zarządu.
Źródło:
www.wirtualnemedia.pl
Wirtualna Polska rośnie dzięki turystyce. Mniej z reklam i subskrypcji, zysk w górę
W czwartym kwartale ub.r. Wirtualna Polska Holding przy wzroście przychodów z turystyki o ponad 50 proc. i minimalnym spadku w segmencie reklamowo-subskrypcyjnym zarobiła na czysto 42,4 mln zł, o 7,5 mln zł więcej niż przed rokiem. Całoroczny zysk netto obniżyły natomiast koszty finansowe.
Źródło:
www.wirtualnemedia.pl
Kanał Zero debiutuje wysoko w rankingu najczęściej cytowanym medium w Polsce. Na czele TVN24, Wirtualna Polska i „Wyborcza”
W lutym 2024 roku TVN24 była najczęściej cytowanym medium w Polsce przez dziennikarzy blisko 3,8 tys. razy – wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów. Drugie miejsce należy do Wirtualnej Polski, a trzecie do „Gazety Wyborczej”. Wirtualnemedia.pl utrzymują się w czołówce serwisów internetowych z największą liczbą cytowań. W zestawieniu najbardziej opiniotwórczych mediów debiutuje Kanał Zero.
Źródło:
www.wirtualnemedia.pl