Wiadomości z tagiem Gazeta Wyborcza  RSS
Była dziennikarka "Gazety Wyborczej" w Oko.press

08.04.2024 20:41

Natalia Sawka została nową dziennikarką polityczną portalu Oko.press. Poprzednio pracowała m.in. w „Gazecie Wyborczej”. 

Źródło: www.wirtualnemedia.pl

"Gazeta Wyborcza" dzięki opisywaniu afery wizowej najbardziej opiniotwórcza we wrześniu. Rekord Wirtualnemedia.pl - ponad 1000 cytowań

02.11.2023 20:55

Wrześniowy ranking najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce Instytutu Monitorowania Mediów otwiera "Gazeta Wyborcza". Według IMM na ten dziennik inne media powoływały się blisko 4,2 tys. razy, głównie dzięki serii artykułów o aferze wizowej. W rankingu mediów internetowych Wirtualnemedia.pl mają ponad 1000 cytowań, co jest rekordowym wynikiem. 

Źródło: www.wirtualnemedia.pl

Premier wydał na reklamy na Facebooku prawie 78 tys. zł

06.04.2023 20:57

Na reklamy na Facebooku w pierwszym kwartale br. najwięcej spośród polskich polityków wydał premier Mateusz Morawiecki - aż 77 979 zł. Spore kwoty na promocję przeznaczyły także kancelaria premiera (profil Cyfryzacja KPRM) i Platforma Obywatelska. Największym reklamodawcą na polskim Facebooku jest "Gazeta Wyborcza".

Źródło: www.wirtualnemedia.pl

Na polskim Facebooku najmocniej promują się premier i rząd. Tusk i Hołownia bez reklam

26.01.2023 20:57

Przez ostatnie trzy miesiące z fanpage’y facebookowych kancelarii premiera i Mateusza Morawieckiego wykupiono reklamy za 651 tys. zł. Nieco mniejszy budżet przeznaczyła „Gazeta Wyborcza” ze swoim dodatkiem „Wysokie Obcasy”.

Źródło: www.wirtualnemedia.pl

Na Facebooku "Tygodnik Nie" w tym roku angażował mocniej niż "Wyborcza" i Onet. Na czele TVN24

21.12.2022 20:44

Na Facebooku w tym roku najwięcej interakcji wygenerowały profile TVN24, Goniec.pl i FAKT24.pl. Czwarty był "Tygodnik Nie", angażujący mocniej niż duże media, jak TVP Sport,"Gazeta Wyborcza", Onet, TVP Info - wynika z rankingu Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych.

Źródło: www.wirtualnemedia.pl

„Jutro w Polsce”. Media Agory z nietypową akcją dla społeczności LGBT+

25.06.2022 22:02

W sobotę 25 czerwca, czyli w dniu Parady Równości w Warszawie, Gazeta.pl, „Gazeta Wyborcza”, Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl opublikowały stylizowane na newsy treści, które mają pozwolić ich czytelniczkom i czytelnikom wyobrazić sobie, jak w przyszłości mogłaby wyglądać Polska przyjazna społeczności LGBT+. To część akcji „Jutro w Polsce” zainspirowanej przez stowarzyszenie Miłość Nie Wyklucza i agencję MullenLowe Warsaw.  

Źródło: www.wirtualnemedia.pl

Jak kupowano Pegasusa dla CBA?

03.01.2022 13:05

Zakup systemu Pegasus z Funduszu Sprawiedliwości był precyzyjnie zaplanowaną operacją resortu sprawiedliwości i CBA; na każdym etapie zadbano o kamuflaż - napisała poniedziałkowa Gazeta Wyborcza. Zakup Pegasusa dla CBA ze środków Funduszu Sprawiedliwości stanowił złamanie prawa ponieważ CBA może być finansowane wyłącznie bezpośrednio z budżetu państwa – dodała GW.

Źródło: www.wnp.pl

Gazeta Wyborcza przeprosiła Rafała Brzoskę

26.10.2021 11:38

Po trzech tygodniach od ukazania się na łamach „Gazety Wyborczej” tekstu poświęconego „Pandora Papers”, którego głównym bohaterem był biznesmen Rafał Brzoska, dziennik zdecydował się go przeprosić.

Źródło: www.wnp.pl

Gazeta.pl, „Gazeta Wyborcza”, Noizz i Onet z nagrodami INMA Global Media Awards 2021

07.06.2021 20:44

Gazeta.pl, „Gazeta Wyborcza”, Noizz i Onet zostały laureatami tegorocznej edycji prestiżowych nagród Międzynarodowego Stowarzyszenia Mediów Informacyjnych INMA.

Źródło: www.wirtualnemedia.pl

„Gazeta Wyborcza” ma już prawie 260 tys. subskrybentów cyfrowych

22.03.2021 20:51

Na koniec ub.r. z subskrypcji cyfrowej „Gazety Wyborczej” (Agora) korzystało 259,6 tys. użytkowników, o 41,7 tys. więcej niż rok wcześniej, a z oferty podcastowej TOK FM - 25,9 tys. Przychody „GW” ze sprzedaży wzrosły o 0,4 proc., a z reklam zmalały o 27,8 proc.

Źródło: www.wirtualnemedia.pl

reklama