Allegro zarabia dużo więcej z reklam. Ponad 18 mln kupujących, Mall Group obniża zysk
25.05.2023 21:07
25.05.2023 21:07
W zeszłym kwartale grupa Allegro zwiększyła sprzedaż w Polsce o 14 proc. i prowizję od sprzedaży z 10,46 do 11,04 proc. Z platform firmy korzysta 18,4 mln kupujących, z czego 14,2 mln w kraju. Kupiona ponad roku temu Mall Group i WE|DO nadal generują stratę, a przez wyższe koszty obsługi długi zysk netto całej firmy zmalał ze 166,9 do 157 mln zł.
Więcej w serwisie www.wirtualnemedia.pl ›
Tagi: Allegro
Komentarze (0):
Amazon
AMD
Android
API
Apple
ARM
ATI
Benchmark
Blik
CES
EA
ERP
HIS
IEM
IKO
Intel
iOS
iPhone
ISA
JEDEC
Laptop
LG
Microsoft
Monitor
NAS
NEC
Netflix
Nintendo
OCZ
Opera
Play
PlayStation
Plus
Polska
Promocja
PS4
Razer
Samsung
Smartfon
Sony
Steam
Tegra
Telewizor
WD
Windows
Wirus
Xbox One
Xiaomi
ZTE
reklama