Akcelerowany przez SI ray tracing: Neuronowe buforowanie promieniowania Nvidii w czasie rzeczywistym do śledzenia ścieżek może wkrótce zadebiutować w Cyberpunk 2077
23.05.2023 4:06
23.05.2023 4:06
Śledzenie ścieżek jest znacznie bardziej obciążające nawet na wysokiej klasy układach GPU RTX 4000 w porównaniu do tradycyjnych metod ray tracingu. Opracowane przez firmę Nvidia neuronowe buforowanie promieniowania w czasie rzeczywistym dla śledzenia ścieżek ma na celu rozwiązanie tego poważnego spadku wydajności. Ta nowa, akcelerowana przez sztuczną inteligencję metoda jest opracowywana od kilku lat, a jej pierwsza implementacja może wkrótce pojawić się w rozszerzeniu Phantom Liberty do gry Cyberpunk 2077.
WiÄ™cej w serwisie www.notebookcheck.pl ›
Komentarze (0):
Amazon
AMD
Android
API
Apple
ARM
ATI
Benchmark
Blik
CES
EA
ERP
HIS
IEM
IKO
Intel
iOS
iPhone
ISA
JEDEC
Laptop
LG
Microsoft
Monitor
NAS
NEC
Netflix
Nintendo
OCZ
Opera
Play
PlayStation
Plus
Polska
Promocja
PS4
Razer
Samsung
Smartfon
Sony
Steam
Tegra
Telewizor
WD
Windows
Wirus
Xbox One
Xiaomi
ZTE
reklama