Akcelerowany przez SI ray tracing: Neuronowe buforowanie promieniowania Nvidii w czasie rzeczywistym do śledzenia ścieżek może wkrótce zadebiutować w Cyberpunk 2077

23.05.2023 4:06

Śledzenie ścieżek jest znacznie bardziej obciążające nawet na wysokiej klasy układach GPU RTX 4000 w porównaniu do tradycyjnych metod ray tracingu. Opracowane przez firmę Nvidia neuronowe buforowanie promieniowania w czasie rzeczywistym dla śledzenia ścieżek ma na celu rozwiązanie tego poważnego spadku wydajności. Ta nowa, akcelerowana przez sztuczną inteligencję metoda jest opracowywana od kilku lat, a jej pierwsza implementacja może wkrótce pojawić się w rozszerzeniu Phantom Liberty do gry Cyberpunk 2077.

Więcej w serwisie www.notebookcheck.pl

Kod z obrazka
Komentarze (0):


Amazon

 

AMD

 

Android

 

API

 

Apple

 

ARM

 

ATI

 

Benchmark

 

Blik

 

CES

 

EA

 

ERP

 

Google

 

HIS

 

IEM

 

IKO

 

Intel

 

iOS

 

iPhone

 

ISA

 

JEDEC

 

Laptop

 

LG

 

Microsoft

 

Monitor

 

NAS

 

NEC

 

Netflix

 

Nintendo

 

OCZ

 

Opera

 

Play

 

PlayStation

 

Plus

 

Polska

 

Promocja

 

PS4

 

Razer

 

Samsung

 

Smartfon

 

Sony

 

Steam

 

Tegra

 

Telewizor

 

WD

 

Windows

 

Wirus

 

Xbox One

 

Xiaomi

 

ZTE

 
reklama