punkta kod zniżkowy
Salesforce: 71% klientów zmienia wybraną markę co najmniej raz w roku

19.05.2022 12:35

Jakie są obecnie potrzeby klientów i ich oczekiwania wobec przedsiębiorstw? W jaki sposób poszczególne marki mogą zdobyć, utrzymać i wypracować najważniejszy aspekt lojalności klientów, czyli ich zaufanie? Aby to ustalić, firma Salesforce przebadała 13 tysięcy klientów indywidualnych i niemal 4 tysiące klientów biznesowych z 29 krajów na potrzeby najnowszego raportu State of the Connected Customer.

Więcej w serwisie di.com.pl

Tagi: NEC, OCZ, IEM
Kod z obrazka
Komentarze (0):


Amazon

 

AMD

 

Android

 

API

 

Apple

 

ARM

 

ATI

 

Benchmark

 

Blik

 

CES

 

EA

 

ERP

 

Google

 

HIS

 

IEM

 

IKO

 

Intel

 

iOS

 

iPhone

 

ISA

 

JEDEC

 

Laptop

 

LG

 

Microsoft

 

Monitor

 

NAS

 

NEC

 

Netflix

 

Nintendo

 

OCZ

 

Opera

 

Play

 

PlayStation

 

Plus

 

Polska

 

Promocja

 

PS4

 

Razer

 

Samsung

 

Smartfon

 

Sony

 

Steam

 

Tegra

 

Telewizor

 

WD

 

Windows

 

Wirus

 

Xbox One

 

Xiaomi

 

ZTE

 
reklama