Salesforce: 71% klientów zmienia wybraną markę co najmniej raz w roku
19.05.2022 12:35
19.05.2022 12:35
Jakie są obecnie potrzeby klientów i ich oczekiwania wobec przedsiębiorstw? W jaki sposób poszczególne marki mogą zdobyć, utrzymać i wypracować najważniejszy aspekt lojalności klientów, czyli ich zaufanie? Aby to ustalić, firma Salesforce przebadała 13 tysięcy klientów indywidualnych i niemal 4 tysiące klientów biznesowych z 29 krajów na potrzeby najnowszego raportu State of the Connected Customer.
Komentarze (0):
Amazon
AMD
Android
API
Apple
ARM
ATI
Benchmark
Blik
CES
EA
ERP
HIS
IEM
IKO
Intel
iOS
iPhone
ISA
JEDEC
Laptop
LG
Microsoft
Monitor
NAS
NEC
Netflix
Nintendo
OCZ
Opera
Play
PlayStation
Plus
Polska
Promocja
PS4
Razer
Samsung
Smartfon
Sony
Steam
Tegra
Telewizor
WD
Windows
Wirus
Xbox One
Xiaomi
ZTE
reklama