Sztuczna inteligencja powszechna w obsłudze klienta
29.11.2018 11:11
Jak informuje ostatnie doniesienie Massachusettts Institute of Technology, aktualnie już 90% firm i organizacji z całego świata wykorzystuje sztuczną inteligencję do poprawy doświadczeń zakupowych klientów oraz maksymalizacji sprzedaży.
Zgodnie z analizą Instytutu, nawet do 50% zgłoszeń klienckich jest już ...
29.11.2018 11:11
Jak informuje ostatnie doniesienie Massachusettts Institute of Technology, aktualnie już 90% firm i organizacji z całego świata wykorzystuje sztuczną inteligencję do poprawy doświadczeń zakupowych klientów oraz maksymalizacji sprzedaży.
Zgodnie z analizą Instytutu, nawet do 50% zgłoszeń klienckich jest już ...
Więcej w serwisie it-manager.pl ›
Tagi: Intel
Komentarze (0):
Amazon
AMD
Android
API
Apple
ARM
ATI
Benchmark
Blik
CES
EA
ERP
HIS
IEM
IKO
Intel
iOS
iPhone
ISA
JEDEC
Laptop
LG
Microsoft
Monitor
NAS
NEC
Netflix
Nintendo
OCZ
Opera
Play
PlayStation
Plus
Polska
Promocja
PS4
Razer
Samsung
Smartfon
Sony
Steam
Tegra
Telewizor
WD
Windows
Wirus
Xbox One
Xiaomi
ZTE
reklama